1393-10-05 20:24
8575
8
7775

تصاویر/ بازیگرانی که در کارناوال تبلیغاتی "میرحسین" حضور فعال داشتند

بعد از انتخابات سال 88 شاهد آن بودیم که بسیاری از بازیگران و هنرمندان حتی بعد از انتخابات نیز بر سر مواضع خود ایستاده و جمهوری اسلامی را به مسائلی چون تقلب در انتخابات متهم کردند. برای مثال ترانه علی دوستی در وبلاگ‌ش چنین نوشت: «این وبلاگ در جریان انتخابات مدافع میر حسین موسوی بود.این وبلاگ از سوم تیر ماه 84 تا خرداد و مرداد سال 1392 از محمود احمدی نژاد و روش فکری و فرهنگی او مخالف است و موافق نیست.»…

به گزارش گلستان ما به نقل از بولتن نیوز، اگر بپذیریم که انقلاب اسلامی در دوران جنگ نرم به سر می برد بنابراین مهم ترین دروازه و راه ورودی دشمن، حوزه هنر و رسانه است. جنگ نرم از آنجا که با قلب ها و اذهان مخاطب کار دارد باید از طریق ابزاری چون سینما و موسیقی و تئاتر و بازی های رایانه ای وارد عمل شود. شاید بتوان گفت در این میان صنعت سینما از آنجا که دارای جذابیت های سمعی و بصری بیشماری است در اولویت قرار دارد. به همین علت است که می بینیم بیشتر هجمه دشمنان انقلاب و اسلام از همین راه انجام می شود.

یکی از اهدافی که دشمنان انقلاب اسلامی برای ضربه زدن به نظام از طریق صنعت سینما دنبال می کنند ساختن مثلا ستاره ها و یا به اصطلاح «سوپر استارها»ی سینمایی است. تا از این طریق بتوانند این اشخاص را به عنوان الگو و مدل برای جوانان جامعه مطرح کرده و به اهداف خود نائل آیند. موضوعی که بتوان گفت متاسفانه تا اندازه ای موفق هم بوده اند. در جریان انتخابات ریاست جمهوری سال 88 دیدیم که چگونه ستادهای سران فتنه از وجود چنین اشخاصی برای بهره برداری های سیاسی خود پر شده بود.

 هانیه توسلی

 مهتاب نصیرپور و همسرش محمد رحمانیان

جعفر پناهی

بهاره رهنما

محمدرضا شجریان

شاید برخی از مخاطبین بر ما خرده بگیرند که چنین نگاهی غیر واقع بینانه بوده و بالطبع هر کسی آزاد و مختار است تا در زمان انتخابات برای کاندیدای مورد نظر خود تبلیغات کند. این حرف اگر چه کاملا درست و صحیح است اما متاسفانه شاهد آن هستیم که بسیاری از این بازیگران و هنرمندان حتی بعد از انتخابات نیز بر سر مواضع خود ایستاده و جمهوری اسلامی را به مسائلی چون تقلب در انتخابات متهم کردند. 

برای مثال ترانه علی دوستی در وبلاگ‌ش چنین نوشت: «این وبلاگ در جریان انتخابات مدافع میر حسین موسوی بود.این وبلاگ از سوم تیر ماه 84 تا خرداد و مرداد سال 1392 از محمود احمدی نژاد و روش فکری و فرهنگی او مخالف است و موافق نیست.»

ترانه علیدوستی


بهاره رهنما، پگاه آهنگرانی

گروهی از این افراد هم در دفاع از میرحسین موسوی در خرداد سال 88 دست به نامه نگاری زدند. افرادی چون شهرام اسدی، مهناز افضلی، محسن امیریوسفی، عزت الله انتظامی، بابک احمدی، رخشان بنی اعتماد، بهرام بیضایی، کامبوزیا پرتوی، جعفر پناهی، کیومرث پوراحمد، حسن پورشیرازی، ناصر تقوایی، فرشته طائر پور، حسین جعفریان، مانی حقیقی، سیف الله داد، شادمهر راستین، محمد رسول اف، علیرضا رئیسیان، خسروسینایی، مژده شمسایی، فرشته صدرعرفایی، ترانه علیدوستی، کیانوش عیاری، حسن فتحی، ایرج کریمی، نظام الدین کیایی، حمید فرخ نژاد، اصغر فرهادی، بهمن قبادی، مسعود کیمیایی، واروژکریم مسیحی، نیکی کریمی، عباس کیارستمی، پرویز کیمیاوی، محسن مخملباف، فاطمه معتمدآریا، علی نصیریان، جهانبخش نورایی.

 رضا عطاران و لیلی رشیدی

لادن مستوفی

برخی دیگر پا را از این هم فراتر گذاشته و زمانی که دیدند یک هنرمند جوان و انقلابی توانسته با فیلم «اخراجی ها»ی خود تمامی حیثیت چندین و چند ساله آنان را زیر سوال برده و عنوان پر فروش ‌ترین فیلم تاریخ سینمای ایران را از آن خود کرد سعی کردند تا با انتشار انواع و اقسام اخبار و بیانیه ها، از همکاری بازیگران و هنرمندانی با عوامل این فیلم ممانعت به عمل آورند.

چنین واکنش های منفعلانه ای نشان از آن دارد که اشخاصی چون مسعود ده‌نمکی و شهریار بحرانی نقطه استراتژیکی از دشمن را مورد هدف قرار داده اند و حسابی برجک دشمنان انقلاب را زیر آتش گرفته اند. که آنان این طور به هراس افتاده‌اند.

اخت فیلم های اخراجی ها و ملک سلیمان نوید ورود جریان انقلابی و اسلامی به حوزه سینما و خروج جریان های سکولار و ضد انقلاب از آن را دارد انشاء‌الله.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

hosein

خب که چی ؟، هرکسی حق انتخاب داره ، ربطی هم نداره کی از کی خوشش میاد، کی از کی بدش میاد .اگه اینطور نبود که ما فقط رای خودمون رو تحمیل کنیم به همه، مثل 88 احمدی نژاد تو " تقلب بزرگ "رای نمی آورد .

0
1
پاسخ
1393-10-05 10:34
فعال فرهنگی

فتنه گر فتنه گر استحال عالم باشد یا سیاستمدار یا چهره مشهور تلویزیون و سینماآنچه مهم است اقدام علیه نظام و انقلاب و کشور ایران استصحبت از ایران است همان ایرانی که با بی تدبیری شاهان گذشته کوچک و کوچک تر شد اما با رشادت جوانان انقلابی ذره از خاک وطن به دست بیگانه نیافتاد و استوار و محکم ایستاد, حال فتنه گر می خواهد ما این خاک عزیز و مقدس را تفرجگاه بیگانگان و عوامل انگلیسی و آمریکایی کنیم. هرگز به والله هرگز اجازه نخواهیم دادما یادمان نرفت که در عاشواری 1388 با عزاداری امام حسین چ کردند ، آنها نشان دادند نه تنها دین و ایمان و انسانیت ندارند بلکه آزادگی هم ندارند زیرا در عزای منادی آزادی جشن و شادی و پای کوبی کردند، قتنه گر ذلت خرید و رسوایی به بار آورد و حماسه عاشورایی 9دی 1388 بساطشان را جمع کرد و آنها را وعده عذاب آخرت و پاسخگویی در محضر مبارک رسول الله و فاطمه زهرا دادفتنه گر باتوام باتوکه عزای امام حسین را به شادی ندا سر دادی بفکر پاسخگویی به زهرای مرضیه باش.مرگ بر فتنه گر

1
0
پاسخ
1393-10-05 10:53
ایرانی

[quote name="hosein"]خب که چی ؟، هرکسی حق انتخاب داره ، ربطی هم نداره کی از کی خوشش میاد، کی از کی بدش میاد .اگه اینطور نبود که ما فقط رای خودمون رو تحمیل کنیم به همه، مثل 88 احمدی نژاد تو " تقلب بزرگ "رای نمی آورد .[/quote]درسته ک هرکس حق انتخاب داره، اما همون هرکس حق نداره کشور رو به آشوب بکشه به بهانه های الکی، چطور رای مردم به حسن روحانی با اختلاف بالا دروغ نبود اما رای به احمدی نژاد دروغ بود؟ برو بنده خدا تریبون ضد انقلاب و ایران نباش، هرکس حق انتخاب داره اما حق آشوبو فتنه و بهم ریختن کشور و مملکت و ایجاد ناامنی و خسارت و هتک حرمت به امام حسین رو نداره

0
1
پاسخ
1393-10-05 15:57
بلبي

يا حسين مير حسين

0
1
پاسخ
1393-10-06 22:43
برای استان دلواپسیم

[quote name="بلبي"]يا حسين مير حسين[/quote]شعار جدید فتنه گرا شده یا حسین صدام حسین

1
0
پاسخ
1393-10-07 09:46
kimia

این تصاویر مال قبل انتخابات است انگاراین کارشما غیر اخلاقی است.سو استفاده از فتنه است. اینها اگر یعد نتایح بود درست بود.

1
0
پاسخ
1393-10-07 20:30
پریسا

همچین کسایی که باعث شکل گیری فتنه 88 بودند باید از ایران اخراج شوند کسایی که حتی به حرمت امام حسین احترام نگذاشتند و این غلط ها را کردند لعنت بر این قبیل افراد .

1
0
پاسخ
1394-03-08 07:13

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.